You know I’m not gonna diss you on the internet, cause my mama tought me better than that!

24 Apr

Lørdag, lørdag lørdag. Jeg elsker lørdager. Jeg har slappet av helt siden jeg sto opp, har hatt besøk av Eva og planlagt at jeg skal bare muffins- igjen. Denne gangen er det muffins med peanøttsmør. Håper det blir bra.
Skal til Guro (og Hilde) å kose meg i kveld. Blir vel masse sims og usunt der ja.

Som dere ser har jeg endret tema på bloggen igjen. Dette fordi jeg vil kunne endre på headeren, noe jeg ikke kunne på det forrige temaet jeg hadde. Skal lage en ny.. snart.

Hva syns dere om bloggintervjuet? Noe jeg skal gjøre mer?

Hårklumpen<3 Hun hadde bursdag for 3 dager siden btw!

I dag kjente jeg at jeg gleder meg til Linda kommer hjem fra Trondheim til sommeren.❤

Én kommentar to “You know I’m not gonna diss you on the internet, cause my mama tought me better than that!”

  1. Lindus Theresus 26.04.10 kl. 07:13 #

    Naaaww🙂 Gleda mæ, æ åsså!

Legg igjen en kommentar

