Spotlight; Cecilie Maria

23 Apr

Ja, nå har jeg kavet meg til å ha sendt et aldri så lite intervju per mail til en kjempeflott blogger. Hun blogger om mote, sin hverdag og hunden sin, Stella (som er nesten søtere enn Kiara!). Her er hennes svar på mine spørsmål:


(Håper det går greit med et lite bilde fra bloggen!)

Bloggadresse?
www.ceciliemaria.com

Navn?
Cecilie Maria

Alder?
21 år.

Bosted?
Bergen.

Når startet du å blogge?
Våren 2009.

Hvorfor startet du å blogge?

Fordi søsteren min ønsket å følge med på hva jeg holdt på med, siden hun bor i en annen by! Etterhvert fant jeg ut at jeg likte å blogge om klær og mote.

Hva får deg til å fortsette bloggen du har?
Først om fremst er det fordi jeg syns det er så gøy å være kreativ! Sette sammen antrekk, ta bilder, skrive tekst til… Og så er det jo kjempekjekt med all responsen jeg får, såklart!

Topp 5 blogger som du leser?
Alltid like vanskelig, dette… Hmm… Her er noen av dem jeg liker best for øyeblikket, ihvertfall!

www.livingdoll.blogg.no

www.martii.blogg.no

www.siljesreise.blogg.no

www.superkayso.blogspot.com

www.sarastrand.blogg.no

Hva blogger du om?
Jeg skriver vel igrunn en personlig moteblogg, med innslag av hverdagsprat og hundesnakk (jeg har en liten pomeranianhund som heter Stella), og litt trening og mat!

Hva ville du aldri blogget om?
Jeg er veldig forsiktig med å være for privat, og verner om både meg selv og de rundt meg, ved å være sparsom med personlig informasjon. Jeg kommer nok heller aldri til å lage en sminkevideo!😉

Topp 3 ting du må gjøre for at du skal føle deg vel?
1) Trene.

2) Spise sunt i ukedagene.

3) Være snill mot dem rundt meg.

3 ting som fort får deg i dårlig humør?
1) At Stella er ulydig! *ler*

2) At jeg føler forventningspress.

3) Å gruble for mye på for- og framtiden.

Favorittmusikk?
Jeg hører faktisk nesten aldri på musikk! Men jeg syns Taylor Swift har noen veldig søte sanger.😉

Favorittfilm?
Vanskelig spørsmål! Jeg liker så mange… Det varierer litt, men for øyeblikket er det nok «Bienes Hemmelige Liv», eller «The Secret Life of Bees». En utrolig sterk og vakker film!

Hunde- eller kattemenneske? Eller annet dyr?
HUND!😀

Singel eller fast følge?
Singel!

Siste beste innkjøp?
De nye gladiatorwedgesene mine fra Cynthia Vincent. Jeg blir glad bare av å tenke på dem!

Siste verste innkjøp?
Hmm… Jeg har igrunn vært veldig fornøyd med alle kjøpene mine den siste tiden! Jeg har blitt mer gjennomtenkt og kresen, nemlig. Men det må kanskje bli et naglebelte fra Friis og Co, som jeg kjøpte for 3-4 måneder siden. Det bruker jeg aldri, og i tillegg var det ganske dyrt for å være et belte!

– Cecilie Maria –

Jeg håper dere stikker innom bloggen til Cecilie Maria og sjekker ut de fine antrekkene hennes!

2 kommentar to “Spotlight; Cecilie Maria”

  1. Linda Therese 23.04.10 kl. 21:03 #

    God ide å intervjue bloggere🙂

    • kiaratiara 23.04.10 kl. 21:04 #

      Takk takk, fikk idèen fra en annen blogg da ;P

Legg igjen en kommentar

