Oh shit, not you again!

23 Apr

Nå har jeg trent og dusjet. Jeg er helt utkjørt, kjenner på meg at jeg har gjort matte i tre dager og hatt en forferdelig mattetentamen. Det gikk altså ikke så bra i dag. Jeg måtte hoppe over masse, rett og slett fordi jeg ikke fikk oppgavene til. Jeg var så sikker på at dette skulle gå bra, jeg tipper på en treer denne gangen. Jeg får håpe jeg ikke har rett!

Nå lager jeg te og skal se film på tv, «den helskrudde proffessoren 2».Det blir kjempegodt å bare slappe av med mitt eget selskap i kveld! Jeg har lagt ut to par sko på «til salgs» siden. Det kommer flere par sko der, bare jeg gidder å ta bilder og legge ut.

Håper dere har en finfin fredag!

Den uberkule dørmatta mi!

Finvær i Bodø for tiden! Dumme naboer med hus som er i veien for meg og mine bilder..

Én kommentar to “Oh shit, not you again!”

  1. Sara 27.04.10 kl. 14:04 #

    Haha, kul dørmatte😛

Legg igjen en kommentar

