Matte

21 Apr

N har jeg gjort litt matte og føler meg litt  flink. Må gjøre mer for at jeg skal være fornøyd med meg selv i dag. Tenkte å ta meg en liten pause, derfor skriver jeg her.

På lørdag kjøpte jeg to søte topper på H&M:

29,50 ,-

49,50 ,-

Det var virkelig mange som gjetta hvor mange sko jeg har, det må jeg si! Men jeg sier det likevel, jeg vet du sitter og lurer! Jeg har 26 par! Men nå har jeg kastet 1 par, skal kaste 3 til, og så legge 5 par ut på «til salgs» siden her på bloggen. Det er de skoene jeg ikke vil ha, men som er i «god form» enda. Vasket noen i går nemlig, så skal legge dem ut.
Til salgs-siden er ikke så populær enda, men jeg håper noen få av klærne/skoene blir solgt snart. There is still hope, I guess.

Nå skal jeg gjøre litt mer matte. Kjenner jeg kommer til å bli lei, men jeg tror det er verdt det på fredag, for da sitter jeg på tentamen :C

Én kommentar to “Matte”

  1. Greenie 22.04.10 kl. 23:40 #

    sv: det jeg også tenkte på, men ja jeg får se😛

Legg igjen en kommentar

