Preordering!

20 Apr

Herreguud. Jeg har akkurat funnet ut at jeg kan forhåndsbestille det nye albumet til CA som kommer ut den 7. Juni i år. Jeg må gjøre det med EN gang jeg får lønning. Det som suger er at det er 3 uker til. Derfor selger jeg meg bare litt på gata.

I dag kjøpte jeg det populære eos egget. Det var veldig bra! Luktet nyydelig, værtfall den jeg har, lemon!
Fikk jakken min fra H&M også. Jeg legger inn bilder senere.
Har sendt ut det første bloggintervjuet til den første bloggeren som skal være blogger in the spotlight! Jeg ble glad da hun ville svare på spørsmålene! Stay tuned, så får du se hvem det er! Jeg sier en ting; det er min favorittblogg akkurat nå. Tror ikke den kommer til å forsvinne fra den plassen på en stund heller!

Nå sitter jeg og gjør matte fra førsteåret. Vi har heldagsprøve på fredag som gå bra!

Snakkes!

Legg igjen en kommentar

