Maybe we’re better off this way

19 Apr

I disse dager går jeg bare rundt og venter på jakken jeg har bestilt fra H&M. På tirsdag(?) er det en uke siden jeg bestilte den, og den er sendt, i følge H&M, så jeg håper den kommer snart. Gleder meg til å gå i noe annet enn den samme jakken som jeg har gått i nå siden februar.

Jeg har også endret mailadresse. Det blir litt mange nettsteder å gå innom for å endre opplysninger på. Jeg har hatt den samme gamle mailen siden 2. klasse, altså alltid hatt samme. Grunnen til at jeg endret var at det var vanskelig for folk å forstå meg når jeg sa «knæshen». Alle bare » kan du stave det? :)». Tenker den nye mailen er litt mer «voksen», siden jeg har blitt så forferdelig voksen av meg.

You see?

Nå har jeg vært og trent litt flesk. Man føler seg så utrolig bra etter man har trent! Egentlig skulle jeg brukt hele dagen min på å gjøre fransk, siden jeg har heldagsprøve i morgen, men jeg vil gjøre ting jeg liker, og jeg liker ikke fransk. Kommer vel til å gjøre litt mellom dusjingen og paradise i kveld. We’ll see, we’ll see.

Noen flere som har blitt bitt av våren? I fjor som i år, så har jeg fått noe som ligner på bitt/stikk noen plasser på kroppen. Det klør akkurat som myggstikk, men jeg tror ikke myggen angriper så heftig nå i April. Jeg tror det er vårmonsteret som kommer. For det sa mamman min til mææi.

Ha et fint liv da.

Sjå på de to!❤

2 kommentar to “Maybe we’re better off this way”

  1. Greenie 19.04.10 kl. 19:35 #

    Jeg har også blitt bitt, jeg trodde det var myggstikk men som du sier det kan umulig ha vært det.

  2. Monika 19.04.10 kl. 20:35 #

    Haha, det er nok monsteret som har vært ute! Neida🙂 Jeg har ikke fått noen stikk, kan ikke huske å ha fått det tidligere heller. Men lykke til med å få dem vekk da, hørtes ikke noe særlig ut. Utrolig søtt bilde nederste! ^^

Legg igjen en kommentar

