Blogger in the spotlight

19 Apr

Mange av bloggene jeg leser for tiden har jeg funnet på andre blogger. Mange av dem bare ved å trykke på en random link på «linker», eller i bloggintervjuer som noen har. Jeg har derfor tenkt å starte med/prøve meg på et lite intervju, av en blogger. Det blir bare noen små spørsmål som er morsomme å lese og jeg hadde værtfall tatt det som et kompliment hvis noen spurte om de kunne intervjue meg til bloggen deres!

Så får vi se hvem jeg velger ut først til å bli intervjuet. Jeg kommer ikke til å komme på døra til folk med mic i handa og notatblokk under arma. Det kommer til å skje over mail eller noe. Kanskje jeg sender en brevdue.

Én kommentar to “Blogger in the spotlight”

  1. ingrid 20.04.10 kl. 14:28 #

    Virket interessant:) Kule strømpisser;D

Legg igjen en kommentar

