But soon again, starts another big riot

18 Apr

1. Hvorfor snødde det i natt? Det var avbært på dagen i går, OG nå. Hvorfor skulle det snø akkurat nå jeg skulle gå fra esso og hjem i små høyhæler? Det var kaldt!! Drittvær.

2.Hvorfor har det seg slik at et menneske på 40+ ar nede på rock og danset med 18-21 åringer? Vi danset og hadde the time of our lives, også ser vi en dame(40+), med dongeribukse og glittertopp som danset ass’n av seg med en eller annen som var litt nærmere min alder. Da han gikk, sto hun og danset alene og så etter noen ander å ta tak i. I det øyeblikket lovte jeg meg selv å ikke gå ut på byen og danse som en maniac når jeg er over 40. Da går det til koselige cocktails ved baren og slikt.

3. Er det en lov som sier at når du er full på bussen, og i godt humør, så må man synge høyt og stygt? I dette tilfellet var det en mann, eller menn, jeg husker ikke helt, som sang en eller annan svensk sang ( !! ) rett bak oss på bussen på vei hjem i natt. Igjen lovte jeg meg selv noe; ikke drikke alkohol når jeg er over 40…

Er det bare jeg som blir litt flau over å se fulle folk? Jeg får bare litt lyst til å gjemme meg bort hvis jeg ser en person komme vanglenge på gata midt på natta, helt alene og full selvfølgelig. Just me, or what?

Med alle disse tingene jeg lovte meg selv, og tenkte gjennom i går/natt, så var egentlig konklusjonen min at jeg helst ikke vil drikke alkohol, værtfall ikke som litt eldre.Hvis jeg skulle finne på å drikke alkohol, ikke ta buss på vinteren værtfall. Det er kaldt å gå hjem i de fine skoene du har på deg. På bussen skal jeg holde kjeft og bare se fin ut.

Tror denne tur på byen var en milepæl i livet mitt. Nå er jeg et bedre menneske. Clean teen!

Én kommentar to “But soon again, starts another big riot”

  1. cownie 18.04.10 kl. 18:34 #

    enig i ALT!

Legg igjen en kommentar

