What to wear?

17 Apr

I kveld er det fest, men jeg er ikke sikker på hva jeg skal ha på meg. Jeg er tom for inspirasjon og er gørrlei av klærne mine.
Hvilket av disse antrekkene syns du jeg skal ha på ?

Retusjeringen er pga. at jeg har ikke har sminket meg eller noe i dag. Chillørdag!

Ikke glem «til salgs» siden! Ha en fin formiddag alle sammen🙂

2 kommentar to “What to wear?”

  1. Anja Kristine 17.04.10 kl. 14:30 #

    sv: Tusen takk!

    Kos deg masse ikveld!🙂

  2. IdaH 17.04.10 kl. 17:49 #

    Det til høyre😀

Legg igjen en kommentar

