K! News

16 Apr

I dag har jeg vært hjemme fra skolen. Lysten til å sette seg på bussen og være hjemmefra helt til kl 18:00 i dag var ikke stor da jeg kjente hodepinen med en gang jeg våknet. Det at jeg hadde dritt i halsen og at alt rant ut fra overalt ( øyne, nese og.. munn?) gjorde ikke saken noe bedre. Jeg tok meg et glass vann og kjente litt på formen før jeg sendte melding til mamma og kontaktlæreren min om at jeg ble hjemme i dag, så la jeg meg igjen.
Jeg var hos legen i februar med den hopepinen, han sa at det var nakken og at jeg måtte bli massert masse og kanskje dra tl fysioterapaut hvis jeg ikke ble bedre. Jeg har ikke fått mye ordentlig massasje siden den gang, og det har heller ikke blitt bedre, så jeg vurderer nå og dra til fysioterapaut og bli knadd litt. Hodepine er virkelig ikke gøy at all! Man føler seg jo ikke dausjuk helle med det, så jeg får litt dårlig samvittighet overnfor meg selv som ikke drar på skolen, men jeg tenker alltid at jeg hadde hatt det ganske fælt om jeg var på skolen.

Nå har jeg drukket to kopper med den nye teen jeg kjøpte i går, sett en episode med the O.C, eller nei, ikke en hel. Megavideo påsto at jeg hadde sett 72 minutter med film da jeg hadde sett i 30 min. Bajs.
Med hodepinen kom en god idè, jeg legger jo bare ut klærne jeg vil selge på bloggen. En egen side på bloggen hvor jeg legger ut bilder og info må jo være perfekt for meg som ikke gidder QXL. Jeg prøvde det i påska, ikke noe for meg egentlig. Bloggen blir nå brukt til mer enn skriving og bildeutlegging, jeg selger livet mitt, eller.. klærne!

Så sjekk ut «til salgs» siden folkens. Det er ganske billige klær altså!
Dere merker kanskje det nye designet. Jeg skal lage en header i stedet for den grønne greia der, men alt til sin tid.

snakkes


4 kommentar to “K! News”

  1. Ida Talette 16.04.10 kl. 14:19 #

    Føler med deg!! Har nettopp laget meg en deilig kopp te og tenkte benke meg foran tv’en med Friday Night Lights. Det er så kjipt å være sjuk😦 God bedring🙂

  2. Charlotte 16.04.10 kl. 15:07 #

    Masse god bedring til deg!🙂

  3. - Cecilie M - 16.04.10 kl. 15:12 #

    Uff, så dumt at du er mye plaget med hodepine!:/ Ufattelig kjedelig!

    Håper det blir bedre, og at massasje hos fysiot. hjelper veldig!🙂

    SV: Du, det går kjempefint! Det er klart det er lov å la seg inspirere av andre!

  4. kari 16.04.10 kl. 19:51 #

    SV: enig med deg🙂 håper du får en flott fredag❤

Legg igjen en kommentar

