K to the I to the A to the R to the A

15 Apr

Nå har jeg vært på Nikita og fått ordnet det lille av håret jeg ikke likte. Nå er håret litt mer som jeg ville ha det, noe som dette ;

I like it. Skulle gjerne hatt det ansiktet og, kan Nikita skaffe meg det kanskje?

Nå har jeg kjøpt meg litt godt og skal gjøre litt komponering før det er paradise hotel. Jeg er veldig spent på denne parsermonien, så det blir veeldig spennende! GledeGlede!

Vitamin Well Defence, ny og veeldig god mintte og en berlinebolle med vanilje inni. NomNom.

I dag dro jeg hjem fra skolen til lunsj. Jeg hadde et sånn syndrom som man kaller vondtimagenvondtihodettettinesahosthostkløihalsenvilikkeværemerpåskolensyndrom. Nemlig.

Ha en fin kveld❤

2 kommentar to “K to the I to the A to the R to the A”

  1. Greenie 15.04.10 kl. 20:08 #

    Genialt bilde av deg og katten din.
    Karoline: «kose kose»
    Kiara: «yeah whatever»

  2. Terese 16.04.10 kl. 13:34 #

    Hater parsermonien som var!

Legg igjen en kommentar

