Take your mama out all night!

14 Apr

Etter en liten diskusjon med meg selv, bestemte jeg meg for å ta litt bilder av det nye topplokket. Det er virkelig nytt, jeg ser så anderledes ut! Mamma ble litt redd i går. Jeg kom ned i stua med brillene på meg, så kom hun mot meg og stoppet opp og bare «herregud, du ligner jo så på meg nå ;O». Vet ikke helt om jeg ligner mye mer på mamma nå, men det er jo ikke verdens verste person å ligne på❤

I morgen skal jeg til frisøren igjen og få ordnet litt småting som jeg ble misfornøyd med i går. Det er litt ujevnheter her og der, så det blir kanskjebittelitt anderledes. Jeg ser feilene hele tiden, så jeg måtte bare dra å få gjort noe med det.

5 kommentar to “Take your mama out all night!”

  1. Greenie 14.04.10 kl. 20:15 #

    Så sinnyk kul du va på håret, du kledde det skikkelig godt også🙂

  2. Linda Therese 14.04.10 kl. 20:28 #

    Åh, Karoline, det blei driiiiitbraaa :D:D:D

  3. cownie 14.04.10 kl. 21:15 #

    rååååfint!

  4. - Cecilie M - 14.04.10 kl. 21:16 #

    W.O.W!! Du ser fantastisk kul ut! Love love love it! Du er en tøffing, du!

Legg igjen en kommentar

