New hairdo

13 Apr

Nå har jeg klipt meg. Det er lenge siden jeg har vært så vågal som denne gangen. Jeg kom til frisøren og sa at jeg ville ha bolleklipp. Bolleklipp ble det. Jeg ser litt mer guttete ut, men det gjør ingenting, kanskje jentene begynner å prøve seg på meg nå. Det blir kos. Det er ikke skikkelig kort, men det er lugg og det var lugg jeg ville ha. Nå kan jeg gjøre som mange gutter gjør når de får litt langt hår, nemlig å kaste på hodet sånn at det blir en sånn svusj framme. hehe.

Jeg tenkte på å dusje og ordne håret mitt sånn jeg selv vil ha det, liker å føne og ordne det etterpå, det blir så.. anderledes når frisøren gjorde det.
Jeg ble i tillegg veldig glad for prisen. Jeg var hos lærling, og jeg trodde det skulle bli sånn 500-700 kr. men det ble bare 300 og noe. Da ble jeg kjempeglad!

Jeg bestilte meg en jakke fra H&M i dag som jeg gleder meg til å få. Endelig en fin vårjakke. Jeg har hatt min vårjakke siden 9. klassen, da jeg kjøpte den for konfirmasjonspengene mine. Så den har gått litt ut på dato, men jeg kommer nok til å bruke den og.

Snakkes kidz

3 kommentar to “New hairdo”

  1. I r l i n 13.04.10 kl. 20:19 #

    sv; hei hei😀 Ville bare takke så mye for kommentar som du la igjen på bloggen min for noen uker siden🙂 Har bare vært så opptatt så har ikke fått tid til å svare før nå🙂 Ønsker deg en fin dag!😀

  2. cownie 13.04.10 kl. 23:50 #

    du må legg ut bilde asap! 😀

  3. Monika 14.04.10 kl. 14:20 #

    Oi, er alltid så spennende når man gjør store endringer i håret syntes jeg. Tror ikke jeg hadde turt bob selv, men det var tøft gjort da. Du må legge ut bilde! ^^ Gøy med vårjakke, har egentlig det jeg trenger selv, men skulle gjerne ha hatt noe nytt fordetom🙂

Legg igjen en kommentar

