Fuck yeah! Springtime!

13 Apr

Jeg har hatt norsk bokmål heldagsprøve i dag. Jeg ble ferdig alt for tidlig, nemlig kl. 1100 ca. Det er aalt for tidlig, men jeg leste gjennom teksten og rettet masse maaange ganger. Jeg håper det gikk litt bra værtfall. Reklameanalyse er lenge siden jeg har hatt, så kanskje jeg har bommet helt.

I dag er det øving på fransk muntligprøve som jeg har i morgen. Gruer meg. Hater fransk muntlig! Jeg føler meg så dum når hun spør meg om noe, så jeg bare «eeeh… hæ?» også må hun forklare masse, først på fransk så litt på norsk. Når jeg kommer på ordet jeg skal ha, så husker jeg det ikke på fransk, og stuttrer det fram på norsk. Dette fører til en treer på hver muntligprøve, så jeg har ikke så store forventninger denne gangen heller.
I dag har Connie bursdag! Nå er hun myndig og kan kjøpe snus, noe hun kommer til å gjøre first thing i dag tenker jeg. Stikk innom bloggen hennes og si gratulerer med dagen da!

Jeg må vel komme meg til fransken nå jeg. Skal på jobb og til frisøren i dag i tillegg, så jeg får (prøve å) bruke disse timene godt. Jeg trenger det virkelig !! Give me motivation!

Bilde // weheartit.com

Bilde // Bella // Privat

2 kommentar to “Fuck yeah! Springtime!”

  1. cownie 13.04.10 kl. 15:03 #

    yeyy me! kjøpte snus kl 12 i natt æ😀

  2. I r l i n 13.04.10 kl. 18:21 #

    sv; hei hei😀 Ville bare takke så mye for kommentar som du la igjen på bloggen min for litt siden🙂 Ønsker deg en fin dag!😀

Legg igjen en kommentar

