I’m your girl!

10 Apr

Gårdagens festeligheter var utroolig bra! Jeg har ikke danset så mye på lenge! Mye kjentfolk og mange jeg ikke kjente, men det var utrolig gøy. Kvelden tok slutt i 3 tiden da jeg tok beina fatt og skulle gå hjem. Rett utenfor samfunnshuset stopper det en bil og inni sitter Ørjan og Magnus og jeg får sitte på hjem. Veldig greit syns jeg!

Jeg tok litt bilder i går, men kameraet hadde vært hos Eva, så jeg visste ikke at det var nesten tomt for strøm, så kameraet døde ganske tidlig på kvelden. Veeldig dumt! Nå driver jeg og ladder batteriet opp, så skal jeg legge ut bilder senere.

Nå tror jeg at jeg skal spille sims! Jeg elsker sims! Det er så godt å bare sitte og chille og spille sims!😀

Legg igjen en kommentar

