It feels nice!

6 Apr

Ja dere, nå er påskeferien 2010 over. Det er ikke med glede i fingrene at jeg skriver det altså. Jeg skulle gjerne hatt ferie i en eller to uker til jeg.
Nå står skole og rutiner på timeplanene til de fleste. Det gleder meg litt, men gleden varer ikke så lenge. Den varer til fredag, for da er det helg igjen, og bursdagsfeiring av tre gamle venninner av meg. De er ikke gammel, de blir faktisk like gammel som meg, men de er gamle som i at vi var veldig gode venner før og heller gode bekjente nå, hvis man kan si det sånn. Gleder meg kjempemasse jeg! Blir bra med en «liten fest». Det er jo bare rundt 100 stk. som har sagt at de skal komme så.

Jeg har masse søte bilder fra i går, men jeg glemte kameraet mitt hos Eva i går, så bildene kommer senere. De er kanskje ikke søte da, bare koselige siden det er masse glade ansikter og sol på dem!

Nå står kvelden og natten for tur. Jeg kommer ikke til å få sove tidlig nok til at jeg får 6-8 timers søvn. Hadde jeg lagt meg akkurat nå, så hadde jeg fått ca. 7 timers søvn. Akkurat slik jeg liker det med andre ord. Men så har det seg slik at jeg sto opp kl. 12:20 i dag, så jeg kommer ikke til å få sove hvis jeg legger meg . Det kommer heller til å bli en masse lesing i boka mi, eremittkrepsene. Det sier jeg ikke nei takk til det, så det går sikkert bra.

Nok småbabling fra min side, la ole lukkeøye komme til folkens.
God natt!

Frode❤

Én kommentar to “It feels nice!”

  1. Greenie 07.04.10 kl. 19:28 #

    Haha, det er et genialt bilde av deg🙂

Legg igjen en kommentar

