Jeg rydder bort klær

4 Apr

I dag har jeg ryddet i klesskapet mitt. Jeg har nå 3 poser med klær som skal til fretex og en håndfull med klær som jeg skal selge over nett. Jeg tenkte å legge ut klærne her på bloggen, for så å selge ting på qxl.no eller finn.no, men jeg går rett til qxl.no tror jeg. Jeg kan legge ut noen bilder, så hvis du er interessert i å kjøpe, så kan du jo bare skrive en kommentar her på bloggen.

Nå om 10 min. skal jeg se Da Vinci koden og bare slappe av. Påska har for det meste gått i å slappe av, men dette blir en annen form for slapping av tror jeg.
Jeg har lest ut en hel bok på noen få dager, det er bra! Jeg har begynt på en ny bok nå som jeg kommer til å lese ferdig ganske fort også. Berinerpoplene ftw!

Dere får ha en fin søndagskveld! Her kommer klærne.

T-skjorte i str. 40 fra H&M.

Ullvest i str. L fra H&M.

Løs genser i str. M fra Cubus.

Tubeskjørt i str. 42 fra H&M.

Legg igjen en kommentar

