Sol og varme, come to me!

1 Apr

Jeg sitter her, lei av vinteren og klar for sommer, og ser på priser på reiser til varmere strøk. Jeg har jo planlagt med meg selv å dra i juleferien og/eller påskeferien til det så mange kaller «syden». Fant ut at det er jo lurt å begynne å planlegge tidlig ettersom jeg ikke driter penger og det tar tid å spare. Jeg vet ikke om jeg vil dra til Spania, Hellas eller kanskje Egypt? Noen tips? Jeg tenker på priser, standard og at det er varme der !! Jeg har 200 kr på sparekontoen atm. så det er bra at juleferien er om 9 mnd og at neste påske er om et år, jeg har tid til å spare for å si det sånn.

Nå skal jeg strakr legge meg med Kiara. Hun virker passe klar for å legge seg nå. Jeg fikk påskeegg i dag, men skal ikke åpne det før lørdag, det er jo da det er påskeaften. Tenkte å gi påskeegg til pusen også, men det blir vel ikke noe mer spennende i det enn tørrfòr. Hun er vel glad uansett.

Håper dere har en fin påske hittil! Håper ikke dere blir lurt så grusomt hardt i morgen/dag, det er jo faktisk 1. April.

Legg igjen en kommentar

