Mars

1 Apr

Mars

  • Jeg begynte å høre på Regina Spektor
  • Jeg lengtet etter helg og ferie absolutt hele måneden!
  • Jeg overnattet hos Maren. Det var kjempekoselig!
  • Maren fikk lappen!!
  • Det var kvinnedagen
  • Jeg drømte utroolig mange rare drømmer, senest i natt.
  • Jeg lekte konsert på jobb mens jeg trodde ingen så på; jeg tok feil.
  • Guro hadde 2-stjerners middag. Utrolig god mat! Flinke jenta!
  • Jeg var på kino og så Alice in wonderland i 3D.
  • Jeg har tenkt på sommer og varme veldig mye !!
  • Jeg bestemte meg for å klippe meg.
  • Jeg ble veldig lei av snøen. Gå og dø !
  • Jeg begynte å følge med på Paradise hotel, og nå er jeg hekta!
  • Jeg skulle ut på byen, men mista pengeboka mi rett før jeg dro ut, så det ble ikke ut på meg. Den er forsåvidt funnet igjen! Happy!
  • Connie var her og hun farget etterveksten min, og fikk seg kjæreste. hehe.
  • Jeg bakte muffins igjen. Jeg har funnet en glede i å lage mat og bake! Husmormateriale..
  • Christina Aguilera kom ut med ny singel! Wee

Månedens bilde:

Denne mnd. klarte jeg heller ikke bestemme meg helt for hvilket av disse to bildene jeg skulle velge. Likte dem begge og de visste de beste blinkskuddene av meg. Virkelig.

Månedens sang:

Regina Spektor – the call

Månedens Kiara:

he he he

3 kommentar to “Mars”

  1. cownie 01.04.10 kl. 14:49 #

    huska æ va helt besatt av den sangen The call i sommerferien som var😀 elska den selv om at den minna mæ om så mange dårlige minna

  2. Ann-Kristin 05.04.10 kl. 18:06 #

    haha så søtt!🙂

Legg igjen en kommentar

