Easterbreak

31 Mar

På en normal feriedag hos Karoline, så går man rundt i pysjen i 2 timer etter man har stått opp. Det drikkes masse te og man er værtfall ikke sosial før langt ut på kveld. I dag var et unntak! Jeg sto opp, kledde på meg og satte meg ned for å lese i boka mi. Så sendte jeg meldign til Guro, og før jeg visste ordet av det var jeg ferdig fikset og Guro satt i senga mi med meg. Vi gikk på butikken, så til henne for å se på kattungene og spille sims. Kattungene var A D O R A B L E! Vil haa
Simsspillingen var gøy! Jeg elsker sims.

Nå har jeg nettopp spist en kjempegod pitamiddag og venter på at den skal sige litt sånn at jeg kan dra å trene. Det blir SÅ godt!

Bilde fra We<3it.

Legg igjen en kommentar

