Frode <3

30 Mar

Er det galt av meg og ikke ha lyst til å dra ut? Folk sier jo det er fint vær, men det er faktisk bare 1/2 grad ute, det er ikke fint vær syns jeg. Gleder meg til neste påska. Da skal jeg reise til et varmt sted! Hele påska!

I dag skulle jeg egentlig på håndballtrening i byen, men så var det så få som skulle dra på treningen, og da er det jo ikke noe vits. Senere skal jeg dra opp til H. Har ikke sett han siden.. lenge siden! Kan ikke huske sist jeg så han. Forrige tirsdag tror jeg det var, altså 1 uke siden! omgomg. Vi skal sitte i badstua deres, det blir bra og varmt!

Snakkes!

Legg igjen en kommentar

