I heard that you were trouble but I couldn’t resist.

29 Mar

Jeg er ganske lettet nå. Jeg gikk på nettbanken og fant ut at det var ikke 100000 i minus på kortet mit. Jeg har nå sperret kortet og tenkte meg en tur til Alstad og byen for å se om pengeboka tilfeldig ligger der og venter på meg, det er lov å håpe right?
Våknet opp i dag med en aldeles kosen liten pus ved siden av meg. Det er så koselig! Nå drikker jeg te og prøver å våkne ordentlig. I kveld skal Connie komme og hun skal farge etterveksten min og vi skal kose oss. Jeg elsker ferie !!

Denne sangen passer bra i dag tenker jeg:

Ha en fin mandag folkens!

2 kommentar to “I heard that you were trouble but I couldn’t resist.”

  1. lindatherese 29.03.10 kl. 17:37 #

    Drømte faktisk i natt at du hadde spart over 300 000 på vaskejobben din. Huska æ syns du va så flink😛

Legg igjen en kommentar

