1234

22 Mar

Holy mascara, jeg rakk 4-stjerners middag i dag! Denne uken er morsommere enn forrige uke! Denne uken er det nemlig en svensk/norsk fotballspiller, Charlotte Thortsvedt, Grete Roede og en random motorsykkelmann. Morsomt morsomt! Får håpe Grete Roede finner på noe sunt da, hvis ikke får hun aldri respekt fra slankemanikerne rundt om i verden mer. For dere som ikke vet det, så er Gret Roede en sånn sunn-mat-dame. Hun er.. sunn. Charlotte Thorstvedt er jo.. ja hun er veldig mye. Ex MTV-host, datter av en kjent Thorstvedt, modell ++

Nå skal jeg fortsette å se på tv og drikke te. Håper alle får med seg programmet. Verden trenger virkelig flere folk som kan lage ordentlig mat. ut med grandiosa, inn med gourmétmat!

Ha en fin kveld.

finefinefine!!!

3 kommentar to “1234”

  1. Greenie 22.03.10 kl. 21:49 #

    Så søt pusikatt ^^,

  2. - Cecilie M - 23.03.10 kl. 19:31 #

    NÅ begynner dagens episode!🙂 Men jeg skiftet kanal, jeg da.. *hihi* Så litt på det i går, så da gidder jeg ikke i dag!

Legg igjen en kommentar

