Empty

18 Mar

Jeg er litt tom for ord for tiden. Jeg elsker å være i mitt eget selskap også. Det er litt godt å bare gjøre akkurat det jeg vil gjøre. I helga skal jeg trene, lage meg en eller to gode middager, drikke resten av vinen min, se the OC..
Det blir så godt.

er jeg tom for ord.

5 kommentar to “Empty”

  1. cownie 18.03.10 kl. 22:11 #

    samme her! lika best å bare sitt hjemme å slapp av og vær aleina for tida. det e så godt!

  2. - Cecilie M - 19.03.10 kl. 16:21 #

    Jeg kjenner meg igjen! Er så deilig å bare slappe av for seg selv, gjøre akkurat det en vil…

    Håper du får en deilig helg, og at du har flere ord på lager til neste uke!😉

Legg igjen en kommentar

