Paradise hotel

16 Mar

Ser du på paradise hotel? Det gjør faktisk jeg, det er ikke akkurat den type program jeg liker å se på, men jeg syns det er utrolig underholdende! Jeg lurer bare på hvem som er din favoritt blandt både guttene og jentene?! Jeg liker å høre om slikt!
Nå har jeg sittet lenge og gjort matte, har matteprøve i morgen. Gleder meg til sommeren 2011, da er jeg ferdig med videregående. Jeg begynte å tenke på det i dag, så utrolig deilig det blir. Jeg har falt i et lite hull som ikke gir meg noe lyst til å gjøre noe som helst skolearbeid. Men noe er galt.Jeg syns det er helt greit å gjøre matte. Før forbannet jeg meg over matte hver dag, men ikke nå, det er veldig befriende!

5 kommentar to “Paradise hotel”

  1. joakim 16.03.10 kl. 22:25 #

    Å trekke en tann uten bedøvelse, er mer underholdende enn en gjeng overfladiske brunkrem mennesker på sydentur:P

  2. cownie 16.03.10 kl. 22:37 #

    æ lika han emil best. Kun fordi han e playah og derfor e han deilig. Bare sånne drit gutta æ fall for.
    Åsså lika æ ho Tina og Karoline best til nu av jentan😀

  3. cownie 16.03.10 kl. 22:37 #

    Tine*

Legg igjen en kommentar

