Bonne nuit

15 Mar

Jeg syns det er rart at det har gått et helt år. Så mye har skjedd på alle slags vis det siste året. Noen ting vil man helst ta tilbake, noen ting vil man ha som det er, det er vel bare slik det er. Litt dumt av meg å tenke på fortiden, når det som er framfor meg er det eneste jeg kan gjøre noe med. Samtidig vet jeg ikke helt hva som kommer mot meg, det eneste jeg vet er at det går så utrolig fort, noen ganger alt for fort, noen ganger akkurat passe fort. Jeg er heldig som er av typen som gleder seg til ting som skal skje, men jeg ser alt for ofte tilbake. Note to self; ikke se bak deg. Man får ingenting ut av det!

Gleder meg til å gå med solbriller, lite klær og ta masse bilder.

Likte dette bildet.. Ligger egentlig aldri i marka og ser på papirfly så..

Jeg gleder meg til å kysse masse!

Ja..

Jaa!

God natt!

Legg igjen en kommentar

