Beyonce vs. Lady Gaga

15 Mar

Jeg syns det er litt kult at Lady Gaga og Beyoncè har et lite samarbeid. De har laget to sanger sammen, men det er fremdeles bare en av dem sin sang. De har to sanger, Video Phone og telephone. Førstnevnte er Beyoncés sang og den andre er Lady Gagas. Man ser veldig klart at det ikke er begges sanger, for de har veldig peronligheten til artisten som har sangen! Jeg syns du skal si hvilket av disse to du liker best. Selv liker jeg Beyonce sangen tror jeg, selv om Gaga eren utrolig kul dame!


Beyoncè ft. Lady gaga – video phone

Lady Gaga ft. Beyoncè

Bring it!

2 kommentar to “Beyonce vs. Lady Gaga”

  1. Greenie 15.03.10 kl. 16:08 #

    Jeg synes Beyoncè er best mellom de to😛

  2. G 15.03.10 kl. 19:27 #

    synes det er artig at begge sangen har «phone» i tittelen xDD

Legg igjen en kommentar

