Aandete

15 Mar

Jeg trengte ikke blits, det var sol inn vinduet!

Nå har jeg nettopp spist middag og drikker te. Jeg kom til å tenke å at denne teen ikke var noe godt, men det kom jeg på akkurat da jeg helte i vannet, så jeg gadd ikke skifte, det sugde litt. Jeg tenkte å synge litt om en stund, så dra å trene. Vi ble ferdig kl 1330 i dag, men jeg var så flink at jeg satt helt til 1445 og øvde på piano. Jeg kjenner at jeg gruer meg ganske mye til neste tirsdag, da er det tentamen i piano, besifring og hovedinstrument. Vi må spille et stykke fra hvert av fagene og så får vi spm. fra et av stykkene, jeg kommer til å være så nervøs at jeg ikke klarer å svare på noe som helst.
Aw, nå skalla Kiara hodet i bordet da hun hoppa opp. Stakkars lita, ble litt fortumlet tror jeg. hihi.

Kul sang, man må bare bli glad av sangen og hun som synger!

Men nå sier vi takk og farvel. tot siens

Legg igjen en kommentar

