Valokuvia

14 Mar

13.03.10

H i utrolig kule 3Dbriller.

14.03.10

Maja var kjempeflink å gå på ski i dag !

…og jeg er kjempekul på tur!

So is Maja

Potetgullet reddet hele turen!

Bella måtte få sitte litt på fanget!

Koselig!

Litt far-datter kos måtte jo også til!

Litt bilder fra de siste dagene må jo til!
Nå skal jeg og Kiara slappe av og se the OC. Kjenner jeg er trøtt, selv om jeg sov ca. 12 timer i natt + en liten halvtime i ettermiddag, rart med det! Har hatt en kjempekoselig kveld med middag og kaffe hos Hallvard. Nå har han dratt og jeg vil ikke det :C

God natt

3 kommentar to “Valokuvia”

  1. Greenie 14.03.10 kl. 21:24 #

    Så skikkelig koselig ut på skituren : )

  2. cownie 14.03.10 kl. 22:46 #

    ntå ka koselig😀 fikk NESTEN lyst til å gå ut

Legg igjen en kommentar

