It’s hard to say that I’d rather stay awake when I’m asleep

13 Mar

I går var det kjempekoselig hos Guro! Hun lagde kjempegod mat og begge to ble mett og god.
I dag var det så sinnsykt deilig å sove, jeg og Kiara lå kjempelenge å bare kosa masse i senga før jeg så en episode med the OC og drakk te. Nå har jeg nettopp spist en kjempegod og stor frokost og skal gå å dusje (med litt spa) snart.
Bilder fra igår🙂


Guro klipte seg i går, se så fiin!

Hovedretten var stekt laks med sånn kjempegodt krydder på, også tilbehør. Drikken var  Pærecider (ikke på bildet, det var saft)

Koseli bord😀

Nå skal jeg dusje og fikse meg, så skal jeg og H på kino🙂

3 kommentar to “It’s hard to say that I’d rather stay awake when I’m asleep”

  1. Greenie 14.03.10 kl. 12:16 #

    Det så skikkelig koselig ut🙂
    Forresten, takk for Spotify lista : )

  2. G 14.03.10 kl. 13:36 #

    I just love my new hairdo!

Legg igjen en kommentar

