Sykt!

11 Mar

I natt hadde jeg den sykeste drømmen jeg har drømt noen sinne! Herregud den var rar, og litt kul egentlig.

Jeg og mamma hadde brøte oss inn i huset til Christina Aguilera. Det var kjempekoselig og hun bodde i Bodø og alt. Etter at vi hadde spist maten og gidteriet hennes OG sett på tv’et hennes hele kvelden, så hørte vi at det kom noen, og forsto at det var hun (og agentene hennes oO) som kom hjem. Først kom det en mann med solbriller, ting på øre og svart dress inn døra. Han sto bare å så på oss med steinansikt. Nesten som om at han var redd for ca Christina ville si. Så jeg sprang ned på do og gjemte meg. Etter hvert kom jeg opp, og da hoppet Christina på meg og lagde masse sugemerker på arma mi. Så forklarte jeg henne hvorfor vi var der, og det var tydeligvis godt nok for hun ble gla og bare sa «ok:)».

Helt sykt. Som sagt, litt kult å få sugemerker av Christina Aguilera.

Nå er jeg endelig ferdig med den teite delen av denne uka, altså de 3 prøvene. Nå er det bare fredag igjen, så jobb så er det helg! Guro skal lage middag i morgen, som den siste delen av 2-stjerners middag, så skal vi spille sims, for det var aktiviteten hun ville gjøre, HELT greit for meg sier jeg bare. På lørdag skal jeg og H lage fondue og så dra på kino å se Alice in wonderland, det blir bra!

Bilder fra we<3it.com

Jeg tror hun er en racer på å lage sugemerker sånn irl. Det er derfor mannen hennes har 2 dagersskjegg HELE tiden.
Og et til..

The OC!

2 kommentar to “Sykt!”

  1. cownie 11.03.10 kl. 18:26 #

    du e seriøst besatt av Christina A. xD

Legg igjen en kommentar

