Haven’t you people ever heard of closing the god damn door?

8 Mar

Ja nå sitter jeg her med tekoppen og skolebøkene. Jeg har oppe pc’en pga. musikken, så kommer sikkert til å skeie ut med facebook og en eller annen blogg i løpet dagen, men det gjør ikke noe, jeg blir så lei hvis jeg skal sitte helt til i kveld, alle timene i strekk å lese, så jeg tar pauser her og der. Det som er litt kjedelig er at jeg skal lese om politikk, det er ganske kjedelig, men dog ikke det vanskeligste stoffet å lese på. Fransk derimot, er litt vanskeligere. Her kommer ordnett og google transelate godt med.

Jeg spør ikke, jeg sier at du har en sang du liker, gi meg navnet så skal jeg høre på den. Jeg elsker å ha god musikk til leker og slikt som dette, så bring it.

Jeg lagde meg og Andreas i south park i dag.

Snakkes

5 kommentar to “Haven’t you people ever heard of closing the god damn door?”

  1. magic land of mine – robin skog!

  2. Greenie 08.03.10 kl. 16:50 #

    Stay – Nick Jonas and The Administration (Y)

  3. G 08.03.10 kl. 17:05 #

    Kråkesølv – Skredder <333333333

  4. Malin 08.03.10 kl. 21:06 #

    like bloggen din!!!
    akkurat no, Scorpions – Still loving you og det meste av Bright Eyes! (yy)

Legg igjen en kommentar

