You look so dumb right now

7 Mar

Okei, her må jeg bare klage litt.
Jeg vil ikke at denne uka skal eksistere. Jeg syns at vi glatt kan hoppe over den og bare gå rett til den 14. Mars med en gang, som om at denne uka har gått. Gleder meg til fredag. Har 3 prøver på 2 dager, kanskje du har mer og syns ikke det er så mye, men jeg syns det er mye, i og med at to av prøvene inneholder fransk språk og musikalske sammenligninger og slikt. Ikke samtidig selvfølgelig. Jeg satt og tenkte gjennom uka, da min kjære kommer med værmeldingen for uken, glad som har var for at det skal snø (!!) hele uka. GREAT.

Denne helga har vært kos! Jeg dro til Maren med buss og ble hentet på bussplassen. Maren holdte da på med å lage deilig sjokolademousse, med både hvit og vanlig sjokolade. Flinke jenten. Etter hvert ble jeg satt til å vaske opp, eller jeg meldte meg frivillig mens hun lagde biffsnadder. Maten og desserten ble kjempegod, og vi blekjempemett(kvalm). Hvit sjokolademousse burde du ikke spise dagen derpå, for å si det sånn. Maria, venninnen til Maren kom og var sammen med oss. Vi så litt sex and the city, var på chatroulette og drakk vin. Det ble faktisk en flaske igjen, vi er ikke så hard på vinflaska.
Dagen i dag startet i halv 1-1 tiden. Vi har bare slappet av og spist hjemmelaget pizza. Jeg dro hjem, på spenst og så hjem med H. Nå har jeg nettopp sett to episoder av the O.C og drukket 2 kopper med god fruktte. Det blåser så huset shaker mer enn shakespeare( hehehehhehe) og det er iskaldt. Jeg skal straks legge meg. Puh, der var det ute.

og nå: bildetiid.

Sjokolademoussen in making.

Sjokolademoussen ferdig!

Vin anyone?

FineMaren!

Maria og kveldens underholdning; Chatroulette!

Flink å ta bilde av seg selv ja?

Jeg prøver ikke😉;)

Marius, Maren og søtetantebarnet til Maren, Ina. Rosa er kult!

God natt! Kiara hilset til verden og sier at alle bildene av henne kommer i et best of Kiara album til våren.

Én kommentar to “You look so dumb right now”

  1. Marensofiiie 08.03.10 kl. 08:13 #

    aaaw, ka fiine bildaa : D

Legg igjen en kommentar

