Are we humans, or are we dancers?

6 Mar

bloglovin

Uansett hva du skal gjøre i dag, så kommer du i godlaget av denne sangen:

I natt overnattet H hos meg faktisk. Han bruker ikke å få lov av foreldrene sine, men i går syns de faktisk det var greit! Det var utrolig koselig å våkne sammen, i tillegg skinte sola! Jeg fikk påskefølelse, selv om det er 3 uker til.
Nå jar jeg sett en episode av the O.C, den søteste episoden og tristeste hittil.

Om en time setter jeg meg på bussen til Fauske. Gleder såå masse nå!

Vi snakkes. Ha et fint liv

Fin liten ettervekst? Ja? Nei?

Jeg tenkte at når man skal til rosaMaren, så må man ha rosa neglelakk! Minn meg på at jeg skal kjøpe ordentlig neglelakk neste gang, ikke fra H&M!

Følger du med på noen serier?

Én kommentar to “Are we humans, or are we dancers?”

  1. cownie 06.03.10 kl. 14:45 #

    ååh lenge sia æ har hørt den sangen😀

    heahea «ha et fint liv»

Legg igjen en kommentar

