And suddenly the mouth goes…

5 Mar

Hei hei dere.
Nå er det helg, og det er så utrolig godt, jeg kjenner at vi har begynt på skolen igjen for å si det sånn.
Jeg skulle egentlig å trene nå, men skal heller spise middag og dusje for så å dra på kafé med H og drikke kaffe og spille spill, det blir koselig. Dette (spise middag og dusje i normalt tempo) hadde jeg ikke fått tid til hvis jeg skulle dratt opp til spenst for å trene, får se om jeg kanskje tar en liten treningsøkt her hjemme. Jeg har jo tross alt hatt en liten gymtime/bevegelsetime de to siste timene på skolen, så jeg har ikke så dårlig samvittighet.

Jeg skal nyte denne hela til det fulleste. I kveld blir det kafé og i morgen bærer det til Fauske for å besøke Maren. Jeg gleder meg kjempemye! Vi har planlagt vindrikking, matspising og det blir garantert masse jentesladder! Jeg tar med kamera, så det kommer nok noen bilder, noe det ikke har vært i det siste, så jeg slenger med noen we<3it bilder nederst i innlegget, for å få litt.. ja.

Håper dere får en kjempefinhelg, får håpe stormen som er meldt ikke kommer !

Én kommentar to “And suddenly the mouth goes…”

  1. Marensofiiie 06.03.10 kl. 08:40 #

    Æ GLER MÆ TIL DU KOMMEEEEERRRR!!!!!❤❤

Legg igjen en kommentar

