You’ll come back when it’s over, no need to say goodbye

3 Mar

Det er sol! Jeg elsker sola mer enn noe annet altså. Jeg fant en artist på spotify på liste over folk jeg kanskje liker, og jeg likte henne. Regina Spektor hete hun, utrolig søte sanger. Nå skal jeg bruke resten av dagen på historielesing. Ikke en historie, men faget historie, vi har nemlig prøve i morgen og jeg vil prøve å gjøre det så bra som mulig.

Egentlig har jeg lyst til å gå en tur. Jeg vil se the O.C. Jeg vil lese blogger og le av skrivefeil og beundre fine bilder.
Men det får jeg venta til freddan med. Ha en fin dag.

Regina Spektor – the call. Den er fra narnia faktisk. Fine sangen.

3 kommentar to “You’ll come back when it’s over, no need to say goodbye”

  1. Anneli 03.03.10 kl. 15:38 #

    Du ana ikkje ka e leita etter akkurat the call etter e hadd sett prince caspian:D Va liksom nødt te å finn denj:D ho har masse fine sanga=)

  2. - Cecilie M - 03.03.10 kl. 18:10 #

    Kan tenke meg det er mye annet morro som lokker når man skal lese til historie, ja… Lett for! Men håper du klarer å konsentrere deg, og at prøven går kjempefint!😀

Legg igjen en kommentar

