Do it

2 Mar

Husker dere i fjorsommer og høst, hvor mye snakk det var om svineinfluensa, eller h1n1 som det så pent heter. Alle snakket jo om det og de fleste var redde for å få det. Det stoppet bare plutselig. Jeg satt meg ned nå for å se på tv, og der kommer det en dokumentar om pandemien og jeg fant ut at jeg hadde faktisk glemt hele greia, jeg hadde glemt at til og med jeg tok vaksine mot influensa. Litt rart at noe som blir så blåst opp i media, kan dø så fort igjen.

I dag har været vært helt fint. Ikke helt ideelt å snakke om været på bloggen, men været har vært kjempefint! Jeg blir så glad av å våkne når det er lyst, jeg blir glad når det enda er lyst når jeg er ferdig på skolen og enda gladere når solen enda skinner når jeg er ferdig på jobb.

Nå snakker de om pandemi generelt på tv. Jeg hater å se døde og syke dyr på tv. Jeg får så lyst til å ta til meg alle dyr jeg kan for å passe på dem, stakkars små. Tok du svineinfluensavaksinen?

I kveld er jeg bedt på frustrerte fruer hos Guro. Det blir koselig tror jeg. Man må jo passe på de syke vet du. Jeg syns alle skal si at de syns det er dumt at Guro har slettet bloggen sin. Say it, just do it.. do it….. do it.
Nå skal jeg lese på historieprøve mens h1n1-dokumentaren står og durer på tv. hehe

Do it..

Legg igjen en kommentar

