Hello Kitty

1 Mar

Nå sitter jeg under teppet med en full mage etter en god kveldsmat og ser på 4-stjerners middag. Det er så koselig og jeg får så lyst til å lage masse god mat når jeg ser det! Gleder meg til Guro skal ha sin del av vår egen 2-stjerners middag.
I dag har gått fort. Det var ikke gøy å starte på skolen, men dagen gikk fort. Jeg gjorde faktisk litt lekse etter skolen for så å dra på spenst. Der ble det en kort men effektiv treningsøkt, kjempe herlig.

Jeg har bestemt meg for å legge boka jeg leser (deception point) på hylla (høhø), jeg trenger norsk in-put for å få et bedre språk, siden jeg ikke har et så bra et fra før av (i følge norsklæreren min). Derfor spør jeg dere om dere har noen tips om bra norske bøker. Jeg vet ikke om jeg liker slike oversatte bøker, helst urnorske bøker. Jeg har såå mange bøker liggende som ikke er lest enda, men alle er engelske, og det hjelper meg ikke i min bokmål-nød.

Nå skal jeg se mer på tv og så dusje meg varm og god.
So long suckers

Hello kitty

2 kommentar to “Hello Kitty”

  1. G 01.03.10 kl. 20:14 #

    du kan jo lese Drageløperen, men den er oversatt da!😀

  2. Maiken 02.03.10 kl. 17:12 #

    du burde les stieg larsson triologien. dødsbra!

Legg igjen en kommentar

