I don’t remember you looking any better, but then again I don’t remember you

28 Feb

Kan ikke alle ha en maske som de bare kan ta på seg på de dårligste dagene?

I natt hadde jeg en helt forferdelig drøm, samtidig som den var kjempefin. Den sitter helt inne enda og jeg får en ekkel følelse av måten jeg omfavner hele drømmen som om det noen gang kommer til å skje. Jeg våknet i dag og bare ville sove mer og drømme samme drømmen flere ganger, men så tenkte jeg at det var ingen god idé for klokken var halv 1.
Nå sitter jeg og hører på John Mayer, han har utrolig koselig musikk. Sola skinner som bare det, men jeg er ikke ute, hvorfor ikke? Jeg gidder kanskje bare ikke å gå ut nå, er enda i litt dårlig humør, noe jeg har vært de siste dagene, hvorfor det?

Utover dagen kommer litt bilder fra helga og mnd. oppsummering, det er jo faktisk den siste dagen i februar i dag, yey, nå begynner litt av vårmånedene. Stor smil for den dere!


John Mayer – who says

Én kommentar to “I don’t remember you looking any better, but then again I don’t remember you”

  1. Maiken 28.02.10 kl. 13:13 #

    æ digga john mayer. han e så deilig å hør på

Legg igjen en kommentar

