Februar

28 Feb

Februar

  • Det var valentines day.
  • Jeg og H har vært sammen i 6 mnd.
  • Fikk jeg øyet på/øret på Veronica Maggio og John Mayer!
  • Hadde vi jungelbok forestilling som gikk bra!
  • Vi øvde masse og var mye p åskolen/kulturhuset
  • Jeg jobbet ganske lite.
  • Det var en etterlengtet vinterferie, som nå er over :C
  • Jeg og Guro hadde 2-stjerners middag som må bli fullført i Mars.
  • Søkte jeg på musikklinja, litt overraskende i og med at jeg så og si bestemte meg for å slutte i forrige mnd.
  • Jeg fikk min første slettetang i posten.
  • Jeg gjorde en stor shoppefeil, en shoppe-på-nett-feil. Jeg kjøpte et par sokker til meg selv – i barnestr.
  • Jeg var på UKM.
  • Jeg spilte mye sims.
  • Jeg bakte cupcakes for første gang. De ble veldig gode.

Månedens bilde:


Jeg klarte ikke helt å bestemme meg for hvilket av disse to det måtte bli.

Månedens sang:

Finner du her.

Månedens kiara:

Holdningen og blikket hennes oser bare av «ligger jeg helt stille så er det ingen som tror jeg lever»

Legg igjen en kommentar

