Bursdag

27 Feb

I går var jeg i bursdag hos Ørjan. Det var en veldig god mat ( well done Ørjan), det var masse fine folk, det var masse alkohol- og en så utrolig hangover som jeg aldri har opplevd i hele mitt liv. Det e sånn vi lika det!
Bilder kommer senere.
Nå prøver jeg å spise litt mat, men det går sakte. Jeg har bestilt hjemmelaget pizza hos min kjære i kveld, så kan j oikke spise meg mett, men tror ikke det er fare for at jeg skal vre mett når jeg kommer dit for å si det sånn.

Snakkes i skuta!

Legg igjen en kommentar

