Stakkars mej

23 Feb

bloglovin

Veronica Maggio – gammal sång

Jeg har fått dilla på Veronica Maggio, hun har dritkult musikk!
Hør på den mens du ser på de fine bildene fra i dag og i går.

connie

Dette er min venn Connie. Hun blir litt emosjonell av å påføre neglelakk på sine egne negler.

maja1

Mangler bare djevelhorn og hale så er alt som det skal være.

majadansa

Maja hopper! Sjekk ut de kule sokkene som jeg kjøpte til henne. Kjøpte de egentlig til meg selv, men så fant jeg ut at jeg hadde kjøpt de i barnestr. og de passet purrfect på Maja!

majadansa1

Fremtidig ballerina?

megogmaja

Gapskratta!

megogmaja2

Litt selvutløser må til på en tirsdagsformiddag!

Håper dere får en fin fin kveld.
ps: Kiara har oppdaget lite aktivitet på området hvor det legges ut bilder av henne, man må jo høre på sjefen.

Åj, nei, wroong.


2 kommentar to “Stakkars mej”

  1. cownie 23.02.10 kl. 23:28 #

    ntåå for et lite snusk maja e😀

  2. G 24.02.10 kl. 00:43 #

    gapskratta, jaa xD

Legg igjen en kommentar

