Have you ever thought about going somewhere else? somewhere really far away?

23 Feb

I dag har vært og kommer sikkert til å være den slappeste dagen av denne ferien. Jeg våknet dog litt tidligere enn jeg bruker, dette bare for å dra til Connie litt tidlig. Jeg dro da til Connie og vi bare chilla og så på tv hele tiden mens jeg var der. Det var ganske godt egentlig! Jeg dro så hjem og spiste en etterlengtet middag med pølse med brød, noe jeg har hatt sånn sykt sult på de siste dagene. Det var sykt godt. Etterpå dro jeg til Eva og Tommy for å sitte/ligge litt barnevakt for Maja mens de var borte noen få timer. Jeg fikk med H og vi så litt av 2 filmer, altså bare sløving.

Jeg har planlagt å rydde rommet mitt i morgen. Det er skikkelig rotete og ekkelt skittent, så jeg må få gjort noe med det før jeg omkommer her inne.

Solstråla mi❤

Nå ligger Kiara her og ber p åsine knær om at jeg skal slutte å hamre på tastaturet og heller legge meg rolig og stille ned for å sove med henne, noe jeg skal gjøre.. snart. Kiara hilser og sier takk for oss.

bloglovin

Legg igjen en kommentar

