Choises

21 Feb

Da har jeg søkt på skole for neste år. Jeg var jo veldig godt inn på tanken på å bytte til studiespesialiserende, men så fikk jeg vite at det var veldig vanskelig og det kom til å bli veldig mye styr for å få det til, så derfor valgte jeg nå å søke på musikklinja 3. året. Akkurat nå er jeg ganske positiv til tanken, men jeg vet at jeg kommer til å være der nede en eller annen gang i løpet av skoleåret, hvem er ikke det da?

Jeg skulle jo være sunn og flink, noe du leser mellom linjene på forrige innlegg, men så kommer mamma og legger to påskeegg i kjøleskapet. Først sa jeg nei takk, men så kom jeg krypende tilbake og hentet et. Det er jo så goodt!
Jeg skal flytte ut, bare sånn at det er bare meg selv som kjøper ting til mitt eget kjøleskap. he he he

Nå skal jeg spille sims. Snakkes

3 kommentar to “Choises”

  1. Lindus Theresus 21.02.10 kl. 23:24 #

    Det blir bra😀 Bli med i russestyret, og du skal se sisteåret blir det beste året ever :D!

  2. Olivia 22.02.10 kl. 17:08 #

    Påskeegg er gooodt! Umulig å ikke spise hvis du har adgang til dem😀

Legg igjen en kommentar

