Bilder

21 Feb

Litt bilder fra jungelboken og andre søte ting.

Guro blir sminket av Erica.

Meg i apekostyme. Rosa, jeg liker bare ting hvis de er rosa.

Ulver og aper kommer jo godt overens.

Ulver liker brødskive med brunost, de og.

Tidenes bilde sier jeg. Guro er kanskje uenig?

Let’s do it like they do on the discovery channel!

he he he

Se hva jeg fikk i posten! Den er så søøt!

Var på UKM i dag. The pink duo dette da.

Steinramm på UKM. Sjekk ut begge kantene, utrolig kule outfits på begge to!

En drage aka Joachim!

Chill hos Silje resten av kvelden! Vi frøs, lo og spiste usunt, sånn det skal være.

Ha en fin natt dere🙂 Nå skal jeg og Kiara trekke oss stille tilbake og sove.


Én kommentar to “Bilder”

  1. Guro 21.02.10 kl. 14:08 #

    det må jeg virkelig si, jeg er bare sååå nydelig av og til! ;p

Legg igjen en kommentar

