Bikinisesong

21 Feb

Nå har jeg vært og trent. Det føltes så utrolig deilig. Jeg har ikke trent på nesten 3 uker nå pga. jungelboken og sykdom, men nå er jeg back on track og skal ta spenst og meg selv med storm. Bikinisesongen er jo bare 4 mnd. unna, så her skal det jobbes og sultes. Neida, glem sultinga, men jobbing skal det bli altså.

Motivasjon?

Denne sangen skal synges for full hals mens man svetter og pusher, uansett om deter hjemme eller på studio!

Nå snart kommer H hit. Vi skal se upperdog (som jeg presterte å kalle underdog. Over eller under, whatever?) og bare slappe av, noe ferier er perfekte til.

Tenker du noe på bikinisesongen så tidlig på året?

Chiao!

Legg igjen en kommentar

