Shoes

20 Feb

Ah, ferie er så deilig! I dag har jeg spist pizza til frokost, sett på tv, lest blogger og lakket neglene, perfekt start på dagen spør du meg. Senere i dag skal jeg til Silje før vi drar videre til kulturhuset hvor det er UKM for alle penga.

Jeg må bare spøre dere om noe. Hva syns dere om sko som disse?

Jeg for min del syns begge skoene er grusomme. Vet ikke hva de nederste heter, men med en «hel hæl» på den måten blir litt mye. Hvis resten av skoen er litt diskre og hælene er lavere går det kanskj, men i så stor grad som det der blir stygt. Din mening?


Veronica Maggio – Måndagsbarn

Drit kul sang. Chiao!

6 kommentar to “Shoes”

  1. Lindus Theresus 20.02.10 kl. 12:40 #

    De øverste skoene ser ut som en…kamel, eller et annet dyr. Ikke pent.

  2. cownie 20.02.10 kl. 13:34 #

    usj, di va forferdelig xD

  3. Martine 20.02.10 kl. 14:00 #

    Syns slike sko er LITT for mye. Er vel for de som er ekstreme fashionistas.

    Jeg liker/elsker fashion, men de skoene der går ikke helt inn hos meg.

  4. Julie 20.02.10 kl. 18:17 #

    Ja, de var grusomme!

  5. Karen Marie 20.02.10 kl. 19:24 #

    uh… liker ingen av dem, men må innrømme at av de to syntes jeg de nederste er finest.. ligner jo litt på buffalosko fra ungdomsskolen..

  6. Dina 20.02.10 kl. 20:45 #

    Jeg må si jeg digger begge skoa. De Alexander McQueen skoa er amazing

Legg igjen en kommentar

