6 months

19 Feb

Jeg h og H har denne helga vært sammen i 6 mnd. Helt fantastisk at noen holder ut så lenge med meg❤

Jeg har ikke blogget siden lørdag! Det er bra lenge siden det har gått 6 dager mellom to blogginnlegg. Jeg har rett og slett ikke vært på pcen (så og si) siden da. Vi har hatt jungelbokøving hver dag siden forrige fredag, altså en uke med jungelbok. I går og i dag hadde vi til sammen 6 forestillinger som alle gikk bra. Det var utrolig gøy å holde på med en så stor greie, samtidig som jeg er glad for at vi er ferdige. Dagene var kjempelange og vi hadde ikke tid til mye annet enn å sove da vi kom hjem, men som sagt; det var kjempegøy!

Nok om jungelboken. I går kveld etter at vi hadde hatt siste forestilling dro jeg hjem og dusjet bort rosafargen fra fjeset og svetten fra kroppen. Jeg var da ape btw, så vi hadde rosa sminke i hele fjeset og var helt mongo på scenen. Jeg dro senere til Guro. Vi spiste potetgull, vepsebol og spilte sims. Det var koselig og utrolig deilig å bare slappe helt av, noe jeg vil gjøre mye av denne uken, vi har nemlig vinterferie. Det er goodt!

Jeg har bilder fra i går, men gidder ikke legge dem ut akkurat nå, men de kommer skal du see.
I dag skal jeg slappe av, dra på jobb, kanskje trene og så ha en liten kosemoseoverdose med H, har ikke truffet han sånn skikkelig siden forrige fredag!

Ble litt mye syting, men det må ut det og.
Sist men ikke minst; Tusen takk til lillesøsteren til Guro som har lånt oss rommet hennes to ganger for at vi skal få spille sims på hver vår pc, hehe. Tusen takk Hildeee🙂

We❤ it!

2 kommentar to “6 months”

  1. Greenie 19.02.10 kl. 16:49 #

    Dere var helt sinnsykt flinke. Jeg var på siste forestillingen. Jeg ble så fascinert, begynte å angre litt på valget mitt (HS) at jeg ikke heller valgte Musikk, dans og drama. Var jo inne på det men…

  2. cownie 19.02.10 kl. 17:07 #

    gratulerer med halvt ååår😀 å som sagt, så eide dokker!

Legg igjen en kommentar

