Andreas..

11 Feb

Dette er en kontaktannonse for min venn Andreas. Han er singel og er på leting etter jo snacks å bite på.
hehehhee, neida.

Hun fine  til venstre skal dere bare overse.

Jeg har hatt en teit dag i dag, samtidig sm den har vært bra. Hver dag har vært slik i det siste bare pga. det teite hodet!!
Skal til legen da for å høre om jeg har blitt sinnsyk.
Jeg har vært med H i dag. Det var koselig❤ Han så faktisk på 4-stjerners middag med meg ;O
Jeg gleder meg til jeg og Guro skal ha 2-stjerners middag! Det blir så bra.

Nå skal jeg gjøre ferdig en oppgave så lage frokost og lunsj til i morgen, så sove. Gooood niiight.

Bare si i fra hvis du vil ha en bit av han. heheheheh

Legg igjen en kommentar

