H

9 Feb

I dag har jeg vært med H. Det var såå godt å se han igjen! Vi lagde kjempegod middag og felte en cupcake, han syns den var god🙂

Jeg fikk så lyst å ta bilder, så jeg knipset bare litt ting i rommet.

IMG_0697

Ja, jeg har virkelig så grønne øyne. høhø

IMG_0691

Stearinlys❤

IMG_0688

Jeg elsker flaskene mine!

Snakkes😀

3 kommentar to “H”

  1. Greenie 09.02.10 kl. 21:18 #

    Stilige bilder🙂

  2. I r l i n 10.02.10 kl. 00:52 #

    sv; hehe, ja ikke sant ^^ tuusen takk for kommentar, så snill du er som setter av tid til lille meg ass!😀

  3. Solveig 13.02.10 kl. 14:32 #

    De flaskene var kule:) Likte fargene:D

Legg igjen en kommentar

